החזרות ומשלוחים

משלוחים והחזרות

בקימברלי קלארק ישראל חשוב לנו שהלקוחות שלנו ייהנו ממידע מקיף ומשקיפות מלאה בכל הנוגע למוצרים אותם הם רוכשים.
לפניך עיקרי מדיניות רכישה והחזרות של החברה.

  • מחלקת שירות לקוחות – צוות השירות של קימברלי קלארק ישראל עומד לרשותך בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות ועוד. ליצירת קשר עם מחלקת השירות אתה מוזמן לפנות לעמוד צור קשר או ליצור קשר טלפוני במספר 2460*. 

  • ביטול עסקה - כל לקוח רשאי לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר שרכש תוך 14 יום מיום קבלת המוצר בתנאי שהמוצר תקין, סגור באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש. ביטול העסקה יתבצע על ידי השבת המוצר לחברה, בצירוף החשבונית המקורית, לכתובת: מחסנים לוגיסטיים צריפין, עבור מרלו"ג קימברלי קלארק ישראל, מחלקת החזרות.
    זיכוי הלקוח יעשה רק עם קבלת המוצר במשרדי קימברלי קלארק ישראל, ללא החזר דמי המשלוח.

  • ביטול העסקה כתוצאה מפגם או אי התאמה בין המוצר ובין הפרטים המופיעים באתר - על הרוכש לבדוק את המוצר עם קבלתו ולראות כי קיימת התאמה בין המוצר שבידיו ובין ההזמנה והחשבונית. במקרה והתגלתה אי התאמה או שהלקוח
    אינו שבע רצון יש להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות עד 7 ימים ממועד האספקה. במידה והמוצר התקבל כשהוא פגום, רשאי הלקוח לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר, החזרת המוצר תבוצע ע"י מוקד שירות הלקוחות.

  • החזר כספי - במקרה של ביטול עסקה יתבצע החזר כספי באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה. הזיכוי יתבצע תוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והמוצר המוחזר בצירוף החשבונית. המקורית.