רכישה באתר דיפנד סטור

רכישה באתר דיפנד סטור

1. מדוע כדאי לקנות באינטרנט?

כאשר מדובר ברכישת פתרונות לבריחת שתן עולה הצורך בפרטיות מלאה. רכישה של מוצרים לבריחת שתן באמצעות האינטרנט מאפשרת לכם לרכוש בפשטות ובמהירות את המוצרים השונים, כמו מכנסונים, פדים, תחתונים סופגים ועוד מבלי להתפשר על דיסקרטיות בתהליך. בנוסף, רכישה באמצעות האינטרנט חוסכת מכם את הצורך ביציאה מהבית ומאפשרת לפנות זמן לדברים החשובים.
חזור למעלה

2. מה ההבדל בין האתר הזה לאתרים אחרים שמוכרים את מוצרי דיפנד ושקמה?

אתר דיפנד סטור הוא אתר של חברת קימברלי קלארק ישראל, היצרנית והמשווקת של מוצרי דיפנד ושקמה.
חזור למעלה

3. כיצד נרשמים לאתר?

מדובר בתהליך קצר ופשוט אליו ניתן להגיע מכל מקום באתר – לחצו על לינק "להרשמה/כניסה" שנמצא בחלקו העליון של האתר, ועקבו אחר ההוראות למילוי פרטי ההרשמה. כמובן שכל הפרטים שנמסרים באתר מוצפנים ומוגנים ואינם עוברים לשימושו של צד שלישי.

למידע נוסף אודות קניה בטוחה
חזור למעלה

4. האם ניתן לבצע הזמנה חוזרת?

כמובן. כל שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על כפתור "הזמנה חוזרת" הנמצא בעמוד הבית תחת החשבון שלך , ולפניך תעלה רשימה של ההזמנות הקודמות שביצעת, מהן תוכל לבחור את ההזמנה החוזרת בה אתה חפץ.
חזור למעלה

5. כיצד מובטחת הפרטיות שלי?

מלבד העובדה כי רכישה מאתר האינטרנט מתבצעת מהמחשב הפרטי או מהטלפון החכם האישי שלכם, אנו בקימברלי קלארק ישראל ממשיכים לשמור על הפרטיות שלכם גם מחוץ לרשת. המוצרים אותם הזמנת יגיעו עד לדלת ביתך בתאריך שנקבעה על ידך על מנת שאת\ה, ורק את\ה, תקבל\י את המשלוח. כמו כן, רכב המשלוחים והמשלוח עצמו אינם ממותגים בלוגו המוצרים, כך שאף אחד לא יודע מה נמצא בתוך החבילה.
חזור למעלה

6. באילו אמצעים אתם משתמשים על מנת להגן על הפרטים האישיים שמסרתי?

קימברלי קלארק ישראל פועלת באופן תמידי ליצירת סביבת רכישה נוחה ובטוחה עבור לקוחותיה, גם באתר האינטרנט, באמצעות מגוון כלים טכנולוגיים
חזור למעלה

7. כאן ניתן לעדכן את הפרטיים האישיים באתר?

ניתן לעדכן את הפרטים האישיים באתר באזור האישי שלך. כל שאתה צריך לעשות הוא ללחוץ על לינק "להרשמה/כניסה", להיכנס לאזור האישי באמצעות שם משתמש וסיסמא ולשנות את הפרטים הרלוונטיים.

למידע נוסף אודות תוכנית הנאמנות
חזור למעלה

פרטיות

8. כיצד ניתן לדעת כי ההזמנה התקבלה?

עם ביצוע ההזמנה תקבלו למייל האישי מייל אישור המכיל את פרטי ההזמנה. אם ברצונכם לשנות את פרטיה, אתם מוזמנים לפנות לנציגי קימברלי קלארק ישראל במוקד שירות לקוחות באמצעות צור קשר או בטלפון *2460.
חזור למעלה

9. כיצד ניתן לשנות את זמן הגעת המשלוח?

אם ברצונכם לשנות את זמן הגעת המשלוח, אנא פנו לנציגי קימברלי קלארק ישראל במוקד שירות לקוחות באמצעות עמוד צור קשר באתר או בטלפון *2460.
חזור למעלה

10. האם אני יכול לאסוף בעצמי?

כרגע לא.
חזור למעלה

11. האם ניתן להזמין באמצעות האתר לכל מקום בארץ?

כן. ברוב הערים בארץ תוכלו לבחור את התאריך המתאים לכם דרך האתר. אם הינכם מתגוררים באזור מרוחק או בישוב קטן יותר, יתואם אתכם טלפונית זמן ההגעה של השליח.
חזור למעלה

12. האם עלי לשלם עבור המשלוח?

ההזמנה הראשונה מהאתר מזכה אתכם במשלוח חינם. לאחר מכן, עלות כל הזמנה מתחת 220 ש"ח היא 30 ש"ח, וכל הזמנה מעל 220 ש"ח היא ללא תשלום.
חזור למעלה

13. תוך כמה זמן יתבצע המשלוח?

אספקת המוצרים תעשה עד 3 ימים מתאריך ההזמנה שבוצעה.
חזור למעלה

14. מהי הזמנה עתידית?

ניתן לבצע הזמנה עתידית ל 10 ימי עסקים קדימה והיא תסופק עד 3
ימים מהתאריך שבחרתם.
חזור למעלה

החלפות והחזרות

15. האם ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר?

ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר, תוך 14 יום מרגע קבלת המוצר, בתנאי שהוא מוחזר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש. חשוב לעדכן את מוקד שירות הלקוחות בנושא, ולשלוח אותו בדואר לקימברלי קלארק ישראל בע"מ, דרך תל אביב רמלה צריפין מיקוד: 49514 עבור: מחסנים לוגיסטיים צריפין, מרלו"ג חוגלה, מחלקת החזרות. יש לציין שם מלא, ת.ז. כפי שהוקלדה בהזמנה וטלפון לבירורים.
חזור למעלה

16. הניתן להחליף מוצר שהוזמן דרך האתר?

החלפת מוצר אפשרית בתנאי שהמוצר מוחזר סגור באריזתו המקורית. במקרה כזה, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות ולעדכן אותם, כאשר החלפת המוצר תתבצע באמצעות שליח, בפעם הבאה שהוא יגיע אליך לשם ביצוע משלוח.
חזור למעלה

שירות לקוחות

17. כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות?

מוקד שירות הלקוחות עומד לרשותך בכל בעיה או שאלה. אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי המוקד באמצעות עמוד צור קשר או לחייג למספר *2460. שעות פעילות המוקד הן בימים א'-ה', בין השעות 08:00-17:00 , יום ו' 08:00-13:00.
חזור למעלה