*2460
באנר

שאלות נפוצות ותשובות

רכישה באתר דיפנד סטור

מדוע כדאי לקנות באינטרנט?

כאשר מדובר ברכישת פתרונות לבריחת שתן עולה הצורך בפרטיות מלאה. רכישה  של מוצרים לבריחת שתן באמצעות האינטרנט מאפשרת לך לרכוש בפשטות ובמהירות את המוצרים השונים, כמו מכנסונים, פדים, תחתוני מגן ועוד מבלי להתפשר על דיסקרטיות בתהליך. בנוסף, רכישה באמצעות האינטרנט חוסכת ממך את הצורך ביציאה מהבית ומאפשרת לך לפנות זמן לדברים החשובים.

מה ההבדל בין האתר הזה לאתרים אחרים שמוכרים את מוצרי Depend ושקמה?

אתר דפנד סטור הוא אתר של חברת קימברלי קלארק ישראל, היצרנית והמשווקת של מוצרי Depend ושקמה.

כיצד נרשמים לאתר?

מדובר בתהליך קצר ופשוט אליו ניתן להגיע מכל מקום באתר – לחץ על לינק "להרשמה/כניסה" שנמצא בחלקו העליון של האתר, ועקוב אחר ההוראות בעמודים הפנימיים, תוך שאת ממלא את הפרטיים האישיים שלך. כמובן שכל הפרטים שנמסרים באתר מוצפנים ומוגנים ואינם עוברים לשימושו של צד שלישי.

למידע נוסף אודות קניה בטוחה

מדוע מומלץ להירשם כמנוי?

שירות המנויים של האתר מאפשר לך ליהנות ממשלוחים קבועים של המוצרים אותם בחרת, תוך חיסכון בזמן ומבלי שתצטרך לזכור להזמין אותם כל פעם מחדש. כל שאתה צריך לעשות הוא להירשם כמנוי, להגדיר את כמות וסוג המוצרים אותם אתה מעוניין לרכוש ואת זמן ההספקה הקבוע וזהו. מעכשיו, המוצרים יגיעו אליך ללא כל מאמץ מצדך.

מהן אפשרויות התשלום באתר?

לרשותך שתי אפשרויות תשלום. האחת היא תשלום אונליין באזור מאובטח באתר. השנייה היא באמצעות שיחה טלפונית עם מוקד שירות הלקוחות. כל שאתה צריך לעשות הוא להתחיל את תהליך ההזמנה, ולבחור באפשרות התשלום המועדפת עליך בשלב "אמצעי תשלום".

האם ניתן לבצע הזמנה חוזרת?

כמובן. כל שאתה צריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור "הזמנה חוזרת" הנמצא בעמוד הבית ובאזור האישי שלך, ולפניך תעלה רשימה של ההזמנות הקודמות שביצעת, מהן תוכל לבחור את ההזמנה החוזרת בה אתה חפץ.

מהי תוכנית הנאמנות?

תוכנית הנאמנות מאפשרת לך לצבור נקודות עם כל קניה שאתה מבצע באתר. המטרה של התוכנית היא לאפשר לך לצבור מספיק נקודות, על מנת שתוכל, בסופו של דבר, לרכוש באמצעותן מוצר. כך שאחרי מספר רכישות תיהנה ממוצר חינם.

למידע נוסף אודות תוכנית הנאמנות

פרטיות

כיצד מובטחת הפרטיות שלי?

מלבד העובדה כי רכישה מאתר האינטרנט מתבצעת מהמחשב הפרטי או מהטלפון החכם האישי שלך, אנו בקימברלי קלארק ישראל ממשיכים לשמור על הפרטיות שלך גם מחוץ לרשת. המוצרים אותם הזמנת יגיעו עד לביתך בשעה שנקבעה על ידך על מנת שאתה, ורק אתה, תקבל את המשלוח. כמו כן, רכב המשלוחים והמשלוח עצמו אינם ממותגים בלוגו המוצרים, כך שאף אחד לא יודע מה נמצא בתוך החבילה.

באילו אמצעים אתם משתמשים על מנת להגן על הפרטים האישיים שמסרתי?

קימברלי קלארק ישראל פועלת באופן תמידי ליצירת סביבת רכישה נוחה ובטוחה עבור לקוחותיה, גם באתר האינטרנט, באמצעות מגוון כלים טכנולוגיים. 

למידע נוסף אודות הצפנת מידע ופרוטוקול SSL

כיצד ניתן לעדכן את הפרטיים האישיים באתר?

ניתן לעדכן את הפרטים האישיים באתר באזור האישי שלך. כל שאתה צריך לעשות הוא ללחוץ על לינק "להרשמה/כניסה", להיכנס לאזור האישי באמצעות שם משתמש וסיסמא ולשנות את הפרטים הרלוונטיים.

משלוח

כיצד ניתן לדעת כי ההזמנה התקבלה?

עם ביצוע ההזמנה תקבל למייל האישי מייל אישור המכיל את פרטי ההזמנה. אם ברצונך לשנות את פרטיה, אתה מוזמן לפנות לנציגי קימברלי קלארק ישראל במוקד שירות לקוחות באמצעות  צור קשר או בטלפון 2460*.

כיצד ניתן לשנות את זמן הגעת המשלוח?

אם ברצונך לשנות את זמן הגעת המשלוח, אנא פנה לנציגי קימברלי קלארק ישראל במוקד שירות לקוחות באמצעות עמוד צור קשר באתר או בטלפון 2460*.

האם אני יכול לאסוף בעצמי?

כרגע לא.

האם ניתן להזמין באמצעות האתר לכל מקום בארץ?

כן. ברוב הערים בארץ תוכל לבחור את חלון הזמן המתאים לך דרך האתר. אם הינך מתגורר באזור מרוחק או בישוב קטן יותר, יתואם אתך טלפונית זמן ההגעה של השליח.

האם עלי לשלם עבור המשלוח?

ההזמנה הראשונה מהאתר מזכה אתכם במשלוח חינם. לאחר מכן, עלות כל הזמנה מתחת 220 ש"ח היא 30 ש"ח, וכל הזמנה מעל 220 ש"ח היא ללא תשלום.

תוך כמה זמן יתבצע המשלוח?

אספקת המוצרים תיעשה עד 7 ימי עסקים מרגע ההזמנה באתר. מנויים יקבלו את המוצרים אחת לחודש, בתיאום מראש.

החלפות והחזרות

האם ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר?

ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר, תוך 14 יום מרגע קבלת המוצר, בתנאי שהוא מוחזר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש. חשוב לעדכן את מוקד שירות הלקוחות בנושא, ולשלוח אותו בדואר לקימברלי קלארק ישראל בע"מ, דרך תל אביב רמלה צריפין מיקוד: 49514 עבור: מחסנים לוגיסטיים צריפין, מרלו"ג חוגלה, מחלקת החזרות. יש לציין שם מלא, ת.ז. כפי שהוקלדה בהזמנה וטלפון לבירורים.

האם ניתן להחליף מוצר שהוזמן דרך האתר?

החלפת מוצר אפשרית בתנאי שהמוצר מוחזר סגור באריזתו המקורית. במקרה כזה, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות ולעדכן אותם, כאשר החלפת המוצר תתבצע באמצעות שליח, בפעם הבאה שהוא יגיע אליך לשם ביצוע משלוח.

שירות לקוחות

כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות?

מוקד שירות הלקוחות עומד לרשותך בכל בעיה או שאלה. אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי המוקד באמצעות עמוד צור קשר או לחייג למספר 2460*. שעות פעילות המוקד הן בימים א'-ה', בין השעות 08:00-17:00.

למידע נוסף אודות מדיניות החזרות

שירות לקוחות

טלפון: 2460* 

0526289722 לשליחת SMS  

שעות פעילות המוקד
בימים א'-ה' בין השעות
08:00-18:00

ביום ו' בין השעות
08:00-13:00



משלוח עד הבית

הנחה קבועה בכל קניה

משלוח עד הבית

ערכת התנסות חינם